Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Irina 1 jaar, 4 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Christel

Hoi,

Ik ben eigenlijk opzoek naar mensen die een nieraandoening hebben en die gewoon ervaring uit willen wisselen, of gewoon hun gevoel kwijt willen…..zelf ben ik diabeet en mijn nieren werken een stuk minder, zo om en nabij de 20%, soms iets lager soms iets hoger! Ik weet dit sinds begin dit jaar (2011)……op sommige momenten ben ik er erg mee bezig en heb ik het gevoel dat er weinig mensen zijn die mij begrijpen…..dus als er iemand is? Gewoon af en toe kletsen? Dan hoor ik graag…
    Christel

#890 Reactie

Glenn Joosen

Hoeveel jaar ben jij? Mijn zoon is 21 en is ook te weten gekomen in januari dat de nieren nog maar 20% zijn nu gisteren moesten we weer bloed laten trekken en het was verslechtert die creatinine was 4,4 mischien door een verkoudheid, ik had hem al een paar keer gezegt om met u te mailen maar durft ook nog niet goed het is allemaal zo moeilijk. Binnen de komende weken moeten we naar brugge gaan kijken naar de soorten dialyse,dus wij begrijpen u al te goed..
    Mama van Glenn

#5657 Reactie

bet

Hallo Christel, Ook ik heb een functie van ronde de 20. Het eten vind ik nog het lastigste. Ben snelle vermoeid, hoge bloeddruk, diabetes en moet afvallen. Sal met al, lastig. wat wil je weten? Gr Bet

#6489 Reactie

Irina

Hallo,
    Ik ben 27 jaar , ook mijn nieren werken nog slechts 20%.
    Ik, moet vanaf deze week op mijn voeding letten.
    Kaliumarm en fosforarm dieet.
    Niet gemakkelijk!
    Ik ben hier nog maar net mee gestart, dus het is voor mij nog een grote zoektocht!
    Groetjes en aan iedereen veel sterkte!!!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Nierfunctie 20% ervaringen
Mijn informatie: